.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلاح طلبان انحصارطلب بودند
مصطفي كواكبيان پنج‌شنبه در نشست اصلاح طلبان استان مازندران در مسجد ابوالفضل ساري افزود: بايد با استفاده از تجربيات گذشته در انتخابات آينده رياست‌جمهوري حضور خودمان را جدي بگيريم...

دبير كل حزب مردم‌سالاري با اشاره به اينكه نفع بين اصلاح‌طلبي و اطلاح‌طلبان بايد تفكيك شود، گفت: اصلاح‌طلبان هم در دوران حكومت خود انحصارطلبي، كج‌روي و افراط‌كاري داشتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مصطفي كواكبيان پنج‌شنبه در نشست اصلاح طلبان استان مازندران در مسجد ابوالفضل شهرستان ساري افزود: بايد با استفاده از تجربيات گذشته در انتخابات آينده رياست‌جمهوري حضور خودمان را جدي بگيريم.
وي از نحوه ارائه طرح تحول اقتصادي انتقاد كرد و اظهار داشت: من نمي‌گويم اين طرح يك كار سياسي است ولي بايد با كار كارشناسي بيشتر اجرا شود.
نماينده مردم سمنان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: به گفته كارشناسان، نقدينگي فعلي جامعه بالغ بر 250 هزار ميليارد تومان است كه در قالب اين طرح اگر اين مبلغ به جامعه تزريق شود، تورم كشور را فرا ميگيرد.
وي ادامه داد: اگر اين طرح با پشتوانه كارشناسي نباشد، روز‌به‌روز فشار اقتصادي بر كشور نيز بيشتر مي‌شود.
كواكبيان اطلاق داروي شفابخش به طرح تحول اقتصادي را غيركارشناسي دانست و افزود: اين طرح اگر بدون برنامه در كشور اجرا شود، وابستگي كشور به نفت را افزايش مي‌دهد.
دبير كل حزب مردمسالاري با تأكيد بر اين نكته كه انرژي هسته‌اي را حق مسلم ملت ايران مي‌دانيم، يادآور شد: پيگيري اين مسئله از زمان نخست وزيري ميرحسين موسوي آغاز شده است و تاكنون در تمامي دولت‌ها با اجازه مقام معظم رهبري اين بخش پيگيري مي‌شود.
وي درآمد كشور در سال گذشته را 115 ميليارد دلار اعلام و افزود: حدود 90 درصد اين مبلغ تا‌كنون هزينه شده است.
كواكبان درباره وحدت اصلاح‌طلبان براي انتخاب رياست‌جمهوري گفت: هنوز براي كانديدا شدن ميرحسين موسوي اصرار داريم و اگر وي نپذيرفت به دنبال خاتمي خواهيم رفت.
وي شايعه رد صلاحيت شدن خاتمي را بي‌معنا دانست و يادآور شد: اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست‌جمهوري دهم، به دنبال كانديداي واحد هستند تا وحدت بيشتر شود.
كواكبيان در واكنش به اعتراض يكي از حضار نسبت به چگونگي جواب دادن به سوالات از سوي نمايندگان اصلاح‌طلب، گفت: ما خودسانسوري نداريم و نظرات ما نظرات خاتمي بود كه مي‌گفت قبل از من بايد ميرحسين موسوي براي انتخابات اعلام آمادگي كند.
دبير كل حزب مردمسالاري تصريح كرد: در انتخابات سال‌هاي 76 و 84 قبل از طرح كانديدايي خاتمي انتخاب ميرحسين موسوي مطرح بوده است.
وي ابراز داشت: در دوراني از حكومت‌داري اصلاح‌طلبان، توده‌هاي مستضعف جامعه را رها كرديم و با توده‌هاي مردم فاصله گرفتيم.

دبير ستاد اصلاح‌طلبان مازندران نيز در اين جلسه گفت: تمام نيروهاي اصلاح‌طلب بايد با نشست‌هاي مداوم گرم شود.
مهدي احمدي فولادي تصريح كرد: نمايندگان اصلاح‌طلب استان مازندران بعد از پيروزي در انتخابات به مردم قول دادند تا اين نشست‌ها قطع نشود.
وي با اشاره به اينكه ما دغدغه نظام و رفع مشكلات آن را داريم، تصريح كرد: ما دغدغه حفظ ارزش‌ها را داريم و از بسياري از كساني كه ادعا مي‌كنند، بيشتر به دنبال مباني انقلابي و ارزش‌هاي اسلامي هست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.392 seconds.